Georama Boy, Panorama Girl
Haruko Shibuya (Yamada Anna), a 17-year-old high schooler feeling alienated in Tokyo, dreams of finding romance to transform her mundane life. Kenichi Kanagawa (Jin Suzuki), a rebellious student who quits school, attempts to pursue women in the city. After being beaten up while pursuing Mayumi (Misato Morita), a sex worker, Kenichi is discovered by Haruko, who sees him as her Prince Charming. As they begin to connect, their unexpected encounter challenges their perceptions of love and self-discovery. Based on a manga by Kyoko Okazaki, "Georama Boy, Panorama Girl" is a 2020 Japanese movie directed by Natsuki Seta that explores youth, romance, and personal transformation.