All the Liquors (Movie)
A determined marketing expert battles a stubborn chef over a business deal, only to discover that love is the real game changer.
When Han Ji Yu (Kim Jun Hyung), a savvy marketing whiz from a top liquor company, is tasked with wooing the hottest restaurant in town, he doesn’t expect to hit a brick wall—especially one as handsome and stubborn as Chef Park Ki Hoon (Won Do Hyun). With a temper as hot as his kitchen, Ki Hoon refuses to let any drop of alcohol into his restaurant, dashing Ji Yu’s hopes of a perfect partnership. But Ji Yu isn’t one to take no for an answer. Armed with charm, creativity, and a dash of mischief, he’s determined to crack the chef’s tough exterior. As their worlds collide in a simmering battle of wits and wills, these two men might just find themselves intoxicated by something stronger than any drink—love. This is a movie adaptation of the 2023 drama of the same name.