KANG DANIEL: MY PARADE
Kang Daniel (himself), a beloved South Korean pop star who rose to fame through "Produce 101" and Wanna One, embarks on his ambitious solo world tour "First Parade" in 2022. The documentary follows his journey as he prepares and performs across 20 cities including Seoul, London, Paris, Berlin, and New York. Capturing intimate behind-the-scenes moments and candid interviews, the film provides an unprecedented look into the artist's life and creative process during this significant milestone in his career. Through rehearsals, concert footage, and personal reflections, viewers gain insight into Kang Daniel's passion, dedication, and evolution as a solo performer. This is a 2023 South Korean documentary directed by Park Jae Seok that offers fans and music enthusiasts an exclusive glimpse into the world of a K-pop star.