The Skill of Remarriage
A divorced man tries to choose his future wife between two very different women.
Divorced man Gyeong Ho (Im Won Hee) has a consistent but lonely life, until an old colleague Hyeon Su (Kim Kang Hyun) comes to visit. Hyeon Su, a film director, decides that Gyeong Ho has been single long enough – it's time to rewrite Gyeong Ho's love life, just like he would do to a film script. Hyeon Su's efforts pay off as Gyeong Ho meets two women: Mi Gyeong (Yoon Jin Seo), who's less open with her affection, and Eun Jeong (Park Hae Bitna), who flirts openly. Could one of them be Gyeong Ho's future wife? This 2019 Korean movie was directed by David Cho.