Bhindi Bazaar Inc
'Bhindi Baazaar Inc.' is the story of a pawn and his calculated moves to reach the other end of the chessboard. Revolving around vicious crime syndicates, the film starts with a game of chess being played between two characters, "Shroff" and "Tez". It highlights the ambitious and planned moves of a pawn to reach the other end of the board. Their every move in the game correlates with life in the real world and how people are used or killed as the game progresses.