Swaha
Bad accidents. Unusual deaths. Financial losses. Strange, unexplained things are happening in the household of Jayant Oberoi. He sends his son, Raj, to perform prayers to ward off their misfortunes, but Raj spends more time getting drunk in bars than in actual prayer. Jayant seeks help from their spiritual leader, Guru Maharaj, who discovers terrifying forces in the home that may be too strong to vanquish.