Bhavnaon Ko Samjho
Wealthy widower Himmatram Yadav is disappointed by the drunken womanizing of his son Sunderlal. When he passes away, he disowns his son and leaves his entire wealth to his unmarried granddaughter, Suman, to be controlled by her future husband. A disgruntled Sunderlal is determine to regain his rightful inheritance and devises a hair-brained scheme to find the right groom for his niece – someone who will agree to sell back the estate for a fee. Could such a ridiculous plot possibly work?