Vivan Shah plays a popular radio talk show host who dispenses advice about love and relationships. However, after a recent divorce, his own personal life is in shambles. When he starts dating a younger woman, he has a hard time keeping up with her status-updating, social media-centered lifestyle. Will he figure out what love in the new generation is all about or will he run back to the life he he knows?