Deja Vu
When given the chance, can a woman get the same man to fall in love with her all over again? Hai Lin (Mandy Wei) is an accomplished professional ballerina whose life is as wonderful as she could have hoped. Engaged to the love of her life, Xi Wei (How Yao), and pregnant with his child, Hai Lin looks forward to their marriage and to settled bliss. But all of her dreams end tragically one day when a terrible car accident takes Shih Wei’s life and makes her miscarry. Devastated, Hai Lin is upset enough to try to take her own life, but a wise magician appears in her life and makes her an offer she can’t refuse. The magician gives Hai Lin the chance to go back in time to relive her life with Shih Wei — but only if she agrees to give up her most cherished thing. When Hai Lin leaps at the chance and goes back in time, only to find that Shih Wei no longer feels the same way about her, can she recreate the loving relationship she so desperately wants? “Déjà Vu” is a 2013 Taiwanese drama series.