Diary of a Night Watchman
The time is set in the Joseon Dynasty. This is the story of three powers: one who denies ghosts, another who tries to use the power of ghosts, and the other who wants to defeat ghosts! All human work comes from desire. A ghost would express the intense and twisted natural human desire. Sometimes the excessive passion for true love changes destiny. Through the story of youths who chase ghosts, we also feel all sorts of human emotions. Through the romance of youths, we will see that passionate and pure love can change not only personal life but also history.