After School Club
Tired of one-way K-pop? Join the Club! After School Club is the Live Music Request show for K-Pop fans all around the world. On our weekly live show, you can join our video chat sessions through Google Hangouts, send us tweets, and share status. Also, ASC presents the K-POP stars' record storehouse! The ASC Archive will be a compilation of the deep conservations about the guests' albums, the diverse requests they carry out, as well as TMIs from behind-the-scenes. Connect directly with Heejun and Jamie as well as our awesome guests!