Spy
Sometimes children follow in the footsteps of their parents without even realizing it. Kim Sun Woo (Kim Jaejoong) is a genius agent with the South Korean National Intelligence Service whose job it is to monitor and analyze North Korean espionage activity. With a demanding job, Sun Woo gets lots of love and support from his mother, Park Hye Rim (Bae Jong Ok), and his girlfriend, Lee Yoon Jin (Go Sung Hee), who may not be all she seems. But there are a lot of things about his mother that Sun Woo doesn’t know either, including the fact that she is a former North Korean spy. When Hwang Ki Chul (Yu Oh Seong) reappears in Hye Rim’s life and forces her to carry out a final mission, will Hye Rim have to go head-to-head with her own son? “Spy” is a 2015 South Korean drama series directed by Park Hyun Suk. It is a remake of the Israeli drama “The Gordin Cell.”