Heartless City
When her sister suffers a brutal fate while undercover in the crime underworld, Han Soo Min (Nam Gyu Ri) is driven to pick up where her sister left off. But in the shadows, there are no rules and no reason: Soo Min falls for the organization’s king pin, Jung Shi Hyun (Jung Kyung Ho), who also happens to be the prime suspect of her sister’s murder.