Queen Insoo
The royal court can be a treacherous place. Those who have power must fight to keep it. Those who want power will do anything to get it. Queen Insoo (Chae Shi Ra) dreams of becoming the most powerful ruler in the Chosun Dynasty. But Queen Junghee (Kim Mi Sook) and deposed Lady Yoon (Jeon Hye Bin) have the same ambitions. When the three power-hungry women use the people around them to get ahead, can they all get what they want? “Queen Insoo” is a 2011 South Korean historical drama series directed by Lee Tae Gon.