Best Get Going
Being an adult can be daunting. A group of friends – Song Nuan (Zhao Li Ying), Zhou Ge Ge, (Cai Wen Jing), Ruo Han (Wang Zhi Xuan) and Ning Ba La (Fu Jing) – are classmates and roommates who are venturing out into the real world through internships prior to their graduation. Zhao Xiao Chuan (by Zheng Jia Bin), who works in IT, is in love with Ge Ge, but she’s more interested in his best friend, Zhang Sheng (Zheng Kai), the son of a wealthy family who is under tremendous pressure from his mother to acquire real-world work experience. But Zhang Sheng gets great joy out of pestering Song Nuan, who is not easily bullied. Through work and family challenges, can the friends help each other survive the pressures of the real world? “Get Going” is a 2015 Chinese drama series.