Air City
Running one of the world’s busiest airports is a thankless job. But Han Do Kyung (Choi Ji Woo) returns from a more lucrative job in Singapore to become the new chief of operations for Incheon International Airport, possibly to mend her estranged relationship with her sister, who is a pilot. Speaking five languages and able to stay cool under pressure, Do Kyung is perfectly suited for her job. But she finds herself clashing with Kim Ji Sung (Lee Jung Jae), a brash National Intelligence Service agent who is stationed at the airport and constantly breaking protocol to get his job done. Ji Sung’s ex-girlfriend, Seo Myung Woo (Moon Jung Hee), is a doctor who works at the airport medical clinic. Do Kyung’s childhood friend, the quick-tempered Kang Ha Joon (Lee Jin Wook), works in airport security and does everything he can to support Do Kyung as his feelings for her grows. But as an international conspiracy begins to unfold in the airport, Do Kyung and Ji Sung will need all the help they can get to uncover it. “Air City” is a 2007 South Korean drama series directed by Im Tae Woo.