Return of Happiness
Apabila pewaris syarikat pembinaan kapal bertemu semula dengan rakan zaman kanak-kanaknya yang hilang ingatan, dia memulakan perjalanan untuk membantunya mendapatkan semula identiti dan takdirnya.