Typically Women
Na Yoon Joo (Hwang In Young), Mo Seol Hee (Oh Joo Eun), and Song Joo Nam (Jung Yang) challenge societal expectations about women's roles and life choices. Yoon Joo struggles against the stigma of being a divorcee and seeks to date freely, while Seol Hee resists pressure to marry despite being a successful career woman in her 30s. Joo Nam, married for eight years, feels overwhelmed by work and household responsibilities. Each woman confronts different pressures that limit their personal freedom and self-definition. As they navigate these challenges, they strive to break free from traditional judgments and establish their own terms of living. This is a 2010 South Korean drama series directed by Jung Heum Moon that explores women's contemporary social struggles.