Ms. Temper & Nam Jung Gi
Everyone knows that fire and ice don’t mix. But when they collide, which element wins out? Nam Jung Gi (Yoon Sang Hyun) is the marketing department manager at a cosmetics company who is known for being super-sweet and nice. The calm and unflappable Jung Gi is so nice that his colleagues have dubbed him “Father Theresa” and the “Walking UNICEF.” Jung Gi may sound like a great person to work with, but he is the thorn in the side of Ok Da Jung (Lee Yo Won), the youngest team leader at the cosmetics company. Da Jung is hot-tempered, ill mannered and so nasty that her coworkers call her “Fire Da Jung.” Jung Gi’s affable personality seems to fuel the flames of Da Jung’s bad temper, and she lashes out at the sight of Jung Gi along with everyone else around her. Will Da Jung be the one person who will make Jung Gi lose his cool, or will he be the one person who can finally cool her fire? “Ms. Temper and Nam Jung Gi” is a 2016 South Korean drama series directed by Lee Hyung Min.