V-Focus
They are enemies in their professional lives. Chiang Chih Heng (Melvin Sia) is a former mercenary who now is known as “The Bodyguard.” He is the owner of Krisis, a security consultancy company that protects public figures who are chased by the paparazzi. Ting Ruo Chin (Huang Wei Ting) is nicknamed the “Variety Queen” for her dogged ability to chase down celebrity gossip exclusives as a tabloid journalist for “V-Focus.” On their way to a news event, Chih Heng and Ruo Chin become stranded on a desert island together. What will become of these professional enemies? “V-Focus” is a 2016 Taiwanese drama directed by Hao Xin Xiang.