Girl’s War
How much can your past stand in the way of your future? Jina (Ryu Hwayoung) has always dreamed of becoming a singer in a girl group. But her family’s tough financial situation forced her to give up that dream and instead go to work to support herself. But years later when she is given an opportunity to participate in “Finding New Angel,” a girl group survival competition, Jina is determined to do whatever it takes to win the competition. But who can be exposing the secrets of her past through an app called T-Scope that could derail her chances of winning? “Girl’s War” is a 2017 Viki Original web drama series. It is the second season of “Traces of the Hand,” which is based on a webtoon by the same title. The first season of the series also was called “Traces of the Hand,” and the third season is called “Fortuneteller’s Secret Recipe.” All three seasons star Ryu Hwayoung playing different characters.