Fortuneteller’s Secret Recipe
A kindergarten teacher’s life takes a completely unexpected turn. Na Rae (Ryu Hwayoung) is a kindergarten teacher who suddenly develops the ability of a shaman fortuneteller while praying at a church one day. She gives up her life as a teacher and finds fame and wealth as a fortuneteller. But as time passes, her skills begin to fade. When Na Rae discovers a mysterious app called “T-Scope,” can she use it to regain her fortunetelling fame? “Fortuneteller’s Secret Recipe” is a 2017 Viki Original web drama series that is the third season of the “Traces of the Hand” series. The three-season series, all starring Ryu Hwayoung in completely different lead roles, follows the first season, titled “Traces of the Hand,” and the second season, titled “Girl’s War.”