Sun Xiao Tao (Zhang Yu Xi), a devoted fan of idol singer Zhou Yi Ran (Run Chen), finally achieves her lifelong dream of attending his concert in Japan. However, her excitement is abruptly disrupted when she accidentally encounters Jiang Hao (Melvin Sia), who tears her concert ticket. This unexpected meeting sets the stage for an intriguing connection between Xiao Tao and Jiang Hao, leaving viewers wondering how their paths will intertwine. This is a 2017 Chinese web drama directed by Yu Zhong Zhong.