Dear Prince
Sun Xiao Tao (Zhang Yu Xi), seorang peminat tegar penyanyi idola Zhou Yi Ran (Run Chen), akhirnya berjaya memenuhi impiannya untuk menghadiri konsert idola itu di Jepun. Namun, keterujaannya terganggu apabila dia secara tidak sengaja bertemu dengan Jiang Hao (Melvin Sia), yang merobek tiket konsertnya. Pertemuan tidak dijangka ini menjadi permulaan hubungan menarik antara Xiao Tao dan Jiang Hao, membuat penonton tertanya-tanya bagaimana kisah mereka akan bersambung. Ini merupakan drama web Cina tahun 2017 arahan Yu Zhong Zhong.