Melo Holic
Having the ability to see a person’s true thoughts and feelings can be more of a curse than a gift. Yoo Eun Ho (Jung Yunho) is a young man who has the ability to read people’s minds when he touches them. The ability to read people’s innermost thoughts, and finding out people don’t say what they mean and don’t mean what they say, has made Eun Ho mistrustful and wary of people, especially potential relationship prospects. But when Eun Ho meets the beautiful Han Ye Ri (Kyung Soo Jin), he discovers that she is very different from other women he has known. But when that difference includes two different personalities, what will Eun Ho make of Ye Ri? “Melo Holic” is a 2017 South Korean drama series directed by Song Hyun Wook. It is based on the webcomic Melo Holic written by Team Getname.