Short
What does it take to rise to the top of an international sport? Kang Ho Young (Kang Tae Oh) is a carefree young man who lacks focus and direction in his life. But that all changes when he discovers the sport of short track speed skating. Although a rookie, Ho Young takes to the sport quickly and begins to challenge Park Eun Ho (Yeo Hoe Hyun), who is considered the king of the short track and comes from a family with a sports background. Ho Young also meets Yoo Ji Na (Kim Do Yeon), a former figure skater who had to give up the sport due to an injury. After studying abroad, Ji Na returns to Korea to audition for a K-pop girl group. Can Ho Young rise to the top of his new sport and get the girl of his dreams? “Short” is a 2018 South Korean web drama.