Secret of the Three Kingdoms
Apabila adik-beradik kembar dipisahkan oleh takdir, seorang menjadi maharaja dan seorang lagi rakyat biasa, ikatan mereka menjadi harapan terakhir untuk menyelamatkan dinasti yang semakin runtuh.