My Little Boys
Life with two rambunctious boys can be quite entertaining. A father with two little boys, an older son who is more reserved and a younger son who is very spirited, provide plenty of excitement on a daily basis. A lovely mother and a energetic pet dog round out the family. What’s a father to do when one of his sons finds a cockroach and then wants to keep it as a pet? “My Little Boys” is a 2018 Taiwanese animated film. It is based on the novel by the same title by Luo Yi Jun.