In the glorious nation of Huang Dao, life is good. An ancient and mysterious land, full of wonder and beauty, the people enjoy a good life ruled by a benevolent king, born of the stars, the physical embodiment of one of the twelve constellations of the zodiac. To keep discord from arising among the other stars, a new king is chosen every thousand years. As current emperor of the Huang Dao nation, Bei Tang Yi (Gu Jia Cheng), of the Capricorn constellation, is charged with keeping the peace. But everything changes the day Luo Fei Fei (Zhao Lu Si) appears, almost as if by magic. A medical intern from the 21st century, Fei Fei has no idea where she is or how she came to be there but one thing is certain, her sudden arrival manages to disrupt the delicate balance of power that holds the zodiac members together. Setting off a chain of events that threaten to ruin everything, Fei Fei finds herself the villain in a story she barely understands. With no idea how she came to Huang Dao, and no idea as to how to get back to her own time, Fei Fei must find a way to survive in this strange new world. Fortunately, she has the emperor’s uncle, Bei Tang Mo Ran (Xiao Zhan) on her side. But will that be enough to save her from the watchful eyes of an emperor who can’t seem to find a way to let her go? A fun historical fantasy romance series spanning two seasons, “Oh! My Emperor” is a 2018 drama directed by Gao Bo.