Time
For a man who was born with a silver spoon in his mouth, the suffering and hardships others go through every day are not something he can relate to. One day, he unexpectedly becomes involved in a murder incident. He meets a woman who is trapped in time by what happened. He is drawn to her, feeling responsible and guilt for what he had done. Before he can even realize, his feelings towards her grow. He struggles to find the truth so that he can allow himself to love her.