Photo People in Tokyo
The assignment is simple: capture the perfect photo of Tokyo and get published in the Japanese magazine LEON. Actor/singer Kim Jaejoong and comedian Jo Se Ho return for another installment as photo enthusiasts on a mission. They are joined this season by INFINITE’s Woohyun, Im Young Min of MXM, Lee Tae Hwan and Yoo Sun Ho. After getting a brief lesson in photography, can the celebrities capture the perfect picture of Tokyo, Japan, that is worthy of publication? “Photo People in Tokyo” is a 2018 South Korean reality show. It is preceded by “Photo People in Paris” (2017).