Mr Swimmer
Two best friends not only compete in swimming, but also in love and life. Bai Yong Ze (Mike D'Angelo) is a handsome, talented swimmer that comes from humble beginnings. Lan Tian (Jerry Yan) is his loyal yet competitive best friend. That is until Bai Yong Ze and Lan Tian have to compete for a spot on the national swimming team. Song Cha Cha (Ju Jing Yi) is a beautiful girl that comes from a rich family, that took a huge financial hit, loosing everything they once had. To make matters worse, Lan Tian, her boyfriend, breaks up with her for no apparent reason. Will Bai Yong Ze fall in love with the now single, Song Cha Cha, his best friend's ex? How will these three characters face the difficult path that life has placed in front of them? Mr Swimmer is a 2018 Chinese drama.