The Rebel Princess
Perkahwinan yang diatur menyeret seorang bangsawan muda ke dalam konspirasi mematikan dan perebutan kuasa, tatkala dia dan suaminya berjuang untuk mempertahankan keamanan dan melindungi legasi mereka.