My ID Is Gangnam Beauty
Transformasi dramatik seorang wanita muda yang dibuli mencabarnya untuk mencari kecantikan dan cinta sejati dari dalam, membawa kepada perjalanan penemuan diri dan percintaan yang tidak dijangka.