Love Cells 1
Ma Dae Choong (Park Sun Ho) is an unemployed man with dried up 'love cells'. Determined to start dating again, he seeks help from Navi (Kim Yoo Jung), a magical cat in human form, who helps people navigate love and relationships. After being single for 9 years, can Dae Choong revive his dying love cells and find true love with his celebrity crush Seo Rin (Son Ji Hyun)? This fantasy rom-com is an adaption of the popular webtoon of the same title by Kim Myung Hyun.