My Mad Beauty 3
Korean beauty products and trends can be hard to keep up with, but it doesn’t have to be that way. Join top model, Han Hye Jin, Park Na Rae, Lovelyz’s Lee Mi Joo, and Weki Meki’s Choi Yoo Jung as they explore the latest trends and review hottest items in the beauty world.