Try It
We’ve all heard that finding a job in this day and age can be tough; but how hard is it, really? These six celebrities are about to find out! Join Yang Se Hyung, Yoo Byung Jae, Son Dambi, Kwon Hyun Bin, Ahn Young Mi and Kim Soo Yong as they make their way through the job hunting process. From resumes and interviews to job training and more, these celebrities are about to find out just how hard entering the workforce can be. "Try It" is a 2019 Viki Original variety show directed by Lee Ji Sun.