I Started Following Romance
Five university students use Instagram to explore their romantic feelings for one another. They learn to express their most heartfelt emotions via the social networking app’s features – making inventive use of comments, likes, direct messages, hashtags, and stories. At the heart of the story is a campus couple In Byuel (DIA's Ju Eun) and Dong Hoon (Choi Jae Min), as well as the ever-cheerful, ever-charming Seul Ki (Sonamoo’s Nahyun). Will the students’ mastery of Instagram help them all achieve their love goals?