Do Dream
Jung Si Yeon (Eun Chae) is just your average high school student. Sweet and spunky, she spends her carefree days hanging out with her best friend, Yoon Hee, and crushing on the new transfer student, Sung Hyun (Kim Yeong Sang). When she finds out Sung Hyun was a drummer in a band, she tells him she’s in a band as well, in a desperate attempt to impress him. Guilt-ridden by her hasty actions, Si Yeon quickly becomes terrified she’ll be caught in a messy lie. To make things right, Si Yeon quickly assembles a group of classmates to form an actual band. Together with Lee So Yeon (Jenny), the school’s resident delinquent and musical genius, Go Yu Na (Ju Eun), an honor student with a magical voice, Yoon Hee, and Sung Hyun, Si Yeon forms the band, “Do Dream”. When a school band contest offers a 5 million won prize, the band members agree, winning should be their number one goal. But dreams don’t come true, just because you want them to and being in a band is harder than anyone realized. Through the ups and downs of life, love and friendship, these five students are determined to do whatever it takes to make their dreams come true. Do Dream is a 2018 drama directed by Hwang Gyeong Seong.