Mr. Temporary
A highly successful lawyer, Ki Moo Hyeok (Yoon Kyun Sang) has more interest in making money and winning his next case, than he does anything else. At the top of his game, he had everything he could possibly want and more. But that all changed the day he decided to take on a murder case at a local high school. Dealing with such sensitive matters, Moo Hyeok’s reputation plummets. Desperate to save both his reputation and his career, there’s only one thing he can do: go undercover to reveal the truth. Posing as a temporary teacher at the high school in which the murder took place, Moo Hyeok begins to realize there’s more going on at this school than anyone could possibly imagine. Recognizing that both criminals and victims come in many forms, Moo Hyeok teams up with his fellow teacher, Ha So Hyun (Geum Sae Rok), to protect the innocent while seeing that criminals, of every age, are brought to justice. “Mr. Temporary” is a 2019 Korean drama directed by Seong Yong Il.