Perfume
Everyone dreams of a second chance in life and wishes for a different outcome. Everyone makes mistakes, fails at times, and makes the wrong decision in life. It's because humans are imperfect and flawed beings. But more often than not, the consequences of our choices can be extremely cruel. With just one decision, one loses their dream, another loses their love, and another loses on their meaning of life. Seo E Do is the nation's top fashion designer who suffers from 52 phobias and 35 allergies. Moreover, due to his horrible childhood and losing out on his love, he secludes himself and pushes others away. Despite his health issues and poor character, his skills and works are ingenious and creative. Min Ye Rin the hottest fashion model in the country. She struggled through her life to get love and attention from her peers and family, but she no longer wishes to continue on the same path.