When the Devil Calls Your Name
To become one of the entertainment industry’s most sought after songwriters, you have to have talent, inspiration, and passion. But to reach the level of popularity obtained by Ha Rip (Jung Kyung Ho), you also have to be willing to make certain sacrifices. Ten years ago, as a struggling artist, Ha Rip found himself wondering if he would ever make his mark on the world. On the verge of giving up, he found himself face to face with the Devil himself (Park Sung Woong), who offered to give Ha Rip everything his heart desired, for a price. Desperate, Ha Rip agreed to sell his soul to the Devil and so began a decade of unprecedented success. But those ten years are almost up and the Devil has come to collect his due. Learning that every deal you make with the Devil comes with a hefty price, Ha Rip tries to barter with his life but will that be enough to satisfy the debt he still owes? Inspired by Johann Wolfgang von Goethe’s “Faust”, “When the Devil Calls Your Name” is a 2019 drama directed by Min Jin Ki.