FAILing in Love
Pa Rang wants to have a girlfriend as he reached 18, but things don't go as he wants. Pa Rang suffers from a separation anxiety disorder so he doesn't feel at ease when there's no one around him. Now his life-time goal is to make a girlfriend who can be on his side all the time, and he decides to muster up his courage and confess his love to a girl. The romance stories of immature and young teenagers are revealed.