Ristorante Coreano
After living in South Korea for more than ten years, Italian native, Alberto Mondi, decides it’s time to return home, but he’s taking a bit of Korea with him.
Returning to Milan, the city in northern Italy where he grew up, Mondi dreams of opening a Korean restaurant in his bustling hometown. But taking on such an epic task isn’t going to be easy. Lucky for him, Okyery Samuel, and David McInnis have agreed to help their friend as he sets out to make his dream come true.
Offering an interesting new look at the connection between food and culture, Ristorante Coreano is a Viki Original 2019 variety show directed by Han Ryong, Ahn Hyun Woo, and Lee Hyun Sook.