Handsome Tigers
The legendary basketball star Seo Jang Hoon is here as a head coach to revitalize the Korean basketball. He teamed up with various members with a passion for basketball and named it “Handsome Tigers.” The Handsome Tigers consist of many competent players including the sought-after actor Lee Sang Yun, Cha Eun Woo, the handsome member of ASTRO, the powerful center Julien Kang, Kang Kyung Jun, Kim Seung Hyun, Showry, Seo Ji Suk, and Yoo Seon Ho. Moreover, Joy joins the team as an assistant and supports the team with her bright and good vibes. Find out how the Handsome Tigers become one and move toward their goal.