Lucky with You
A down-on-her-luck martial artist becomes a reluctant bodyguard to a troublemaking heir, sparking an unexpected romance that could change both their lives forever.
Wu Shiyi (Wang Li Kun), a struggling Taekwondo-trained security worker, faces potential job loss at her elite firm. During a routine courier assignment, she heroically stops a hostage situation at Zhi Rong company, but is suspended for the delay. After discovering her boyfriend's infidelity, she dramatically chases him and accidentally damages Marquis' (Johnny Huang) car. As compensation, Marquis' father hires her as his son's bodyguard for three months. Initially reluctant, Marquis gradually becomes attracted to Wu Shiyi's unique personality. Despite their rocky start, a potential romance begins to bloom between the impulsive security worker and the troubled heir. This is a 2021 Chinese drama series that was directed by Liu Xue Song.