Jang Ha Ri (Jang Nara), a 39-year-old workaholic senior reporter at a parenting magazine, has long abandoned her hopes of finding love and instead focuses on her desire to become a mother. Determined to have a baby without marriage, she unexpectedly finds herself surrounded by three potential love interests: freelance photographer Han Yi Sang (Go Joon), pediatrician Yoon Jae Young (Park Byung Eun), and office newbie Choi Kang Eu Ddeum (Jung Gun Joo). As she navigates her quest for motherhood, Ha Ri begins to wonder if her journey might unexpectedly lead her to true love. This is a 2020 South Korean drama series directed by Nam Ki Hoon.