Andrés Iniesta - The Unexpected Hero
This is the story of a normal person who does extraordinary things. Someone who pursues and achieves triumphs through taking care of the small details, because these are, after all, the ones that make him a different soccer player. We all know the Iniesta-magician of the ball, who conquered two triplets with Barça and raised the World Champion Cup with the Spanish National Team. And yes, of course we know their great sporting moments. But who is behind this global sport superstar? Through exceptional witnesses such as Leo Messi, Neymar Jr., Pep Guardiola, Sergio Ramos, Luis Enrique and a long etc.