My Girl
To grant his grandfather’s dying wish, a businessman hires a girl to play the part of his long-lost cousin but ends up falling for her over time.
Yoo Rin is a con artist who is impossible to hate. Exceedingly sociable, she can make friends with someone she meets for the first time and has a sly talent for lying that can fool anyone. Gong Chan is cool and intelligent and an ideal royal hotel heir. He is an exceptional businessman whose skill eclipses his inherited wealth. While being chased by debt collectors on Jeju Island, Yoo Rin happens to meet Seol Gong Chan and takes part in his con game, coming to live under one roof with him as a contracted cousin. Bickering and unable to control their growing feelings, Yoo Rin and Gong Chan suffer.