Irish Uppercut
Things are not going very smoothly for Do Hae Na (Bora, formerly of SISTAR), a soul-gathering grim reaper who has proved relatively inept at her main job. She lives in purgatory, where she also runs a pub-restaurant named Irish Uppercut.
Fate intervenes when haughty sous chef Woo Shi Hyung (Kim Ji Suk) accidentally kills himself – and ends up in purgatory.
Seizing on this unique opportunity, Do Hae Na convinces Woo Shi Hyung to take on a role in the kitchens at Irish Uppercut.
She also encourages him to take part in a cooking contest for the dead – a competition whose first prize could involve a return to the land of the living for Woo Shi Hyung!
“Irish Uppercut” is a 2017 South Korean drama series that was directed by Song Ji Won.